Σαχλάμειοι Μύθοι

Η μυθομανία είναι ένας ψυχαναγκαστικός τρόπος διαστρέβλωσης της εικόνας κάποιου.

Η μυθομανία συνδέεται άρρηκτα με τη χαμηλή αυτοεκτίμηση και αισθήματα ανασφάλειας

Ο μυθομανής ουσιαστικά προσπαθεί να εξαπατήσει τον ίδιο του τον εαυτό, καταλήγοντας συχνά να πιστεύει τα ψέματα που λέει [...] γιατί πίσω από κάθε μυθομανή, κρύβεται ΕΝΤΟΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ και ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΠΟΤΥΧΙΕΣ.

Για ποιον άραγε να χτυπάει η καμπάνα;


Μετά την ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ του πλέον ιστορικού «Δωδεκάλογου του Σαχλαμά», ο κριτικά διακεκριμένος συγγραφεύς Σκαλτσόνε Σπένσερ, επιχορηγημένος απ’ το Οπωροπαντοπωλείο «Air 23», επιστρέφει ΔΡΙΜΥΤΕΡΟΣ και ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΛΕΜΕΝΟΣ με το sequel δοκίμιο «Σαχλάμειοι Μύθοι», πασίγνωστο διεθνώς και ως «Fables of Sahlam»

ΨΗΦΙΣΕ λοιπόν τον αγαπημένο σου μύθο, απ’ τη συλλεκτική συλλογή που ακολουθεί!


1. Ο μύθος με τη γκόμενα και τον παστουρμά.

Εν ολίγοις

Μια φίλη του έφαγε παστουρμά και προκάλεσε αναγούλα στον τύπο που πήγε να της κάνει στοματικό έρωτα, λόγω δυσοσμίας των κολπικών της υγρών!

Ο μύθος αναλυτικά:

Αυτός είχε μια φίλη, το όνομα της οποίας δεν μάθαμε ποτέ. Αυτό αποτελεί ΓΕΓΟΝΟΣ άλλωστε για όλους τους χαρακτήρες των μύθων του. Βλέπετε, είναι εντάξει να δίνουμε τον άλλο στον αέρα με όλων των ειδών τις φρικιαστικές λεπτομέρειες, αρκεί το μικρό του όνομα να μην το λέμε ποτέ! Όπως πάντα λοιπόν, σε κάθε εκδοχή του συγκεκριμένου διηγήματος, ο χαρακτηρισμός της πρωταγωνίστριας είναι ιδιαίτερα, έως βαρετά, λεπτομερής. Ας μην τα πολυλογώ (όπως αυτός), πρόκειται για μια «σεμνή κοπέλα για σπίτι» και όχι για «κάποια γκόμενα του one night stand», άσχετο πως η πληροφόρηση αυτή όχι απλά αντιφάσκει αργότερα αλλά δεν επηρεάζει και καθόλου την πλοκή της ιστορίας. Σε αυτό το σημείο να αναφέρω πως ήδη αρχίζεις να βαριέσαι να τον ακούς. Όπως και να 'χει, είναι εορταστική περίοδος και η τύπισσα είναι καλεσμένη σε τραπέζι όπου τρώει παστουρμά. Τελειώνει το τραπέζι, πάει παρακάτω, συναντιέται με έναν τυπά, μπλα μπλα, καταλήγουν στο κρεβάτι. Πάει αυτός να της κάνει στοματικό έρωτα και η ανυπόφορα δυσάρεστη γεύση των κολπικών της υγρών (λόγω παστουρμά) του προκαλεί αναγούλα (και εμετό σε κάποιες εκδοχές). Τέλος μύθου. 

Μια... μικρή απορία:

Όπως ο ίδιος αποκάλυψε, το περιστατικό αυτό το έμαθε απ' την ίδια τη φίλη του. Αν και δυσκολεύομαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ να δεχθώ πως γυναίκα θα εκμυστηρευόταν τέτοιου είδους ρεζίλεμα σε άντρα φίλο της, το προσπερνώ. Ερωτώ όμως: Ο τυπάς που έπαθε ότι έπαθε (λέμε τώρα), σε πόσα φιλαράκια του λέτε να το είπε; Και όλοι αυτοί με τη σειρά τους σε πόσους άλλους θα το αναπαρήγαγαν; Η ιστορία δεν θα έπαιρνε έστω και μια ΥΠΟΤΥΠΩΔΗ φήμη στην πόλη; Έρχεται λοιπόν ένας ραδιοφωνικός παραγωγός και αποκαλύπτει το περιστατικό αυτό πολλές-δεκάδες φορές (δική του ομολογία), χωρίς όμως να δίνει την κοπέλα επώνυμα λόγω «σεβασμού». Σκέψου το όμως λίγο. Σε μια εποχή πριν τα social media, που ο κόσμος ακούει ράδιο ανά χιλιάδες, δεν βρέθηκε ποτέ ένας ακροατής του που να άκουσε την ιστορία πρώτο χέρι; Από στόμα σε στόμα δεν γνωστοποιήθηκαν τα ονόματα των πρωταγωνιστών, ΕΣΤΩ και σε μικρούς κύκλους; Και όχι απλά αυτό, δεν έφτασε ποτέ και στα αυτιά τους η είδηση πως ο συγκεκριμένος παραγωγός τους δίνει για πλάκα στον αέρα;! Πως φθάσαμε στα 2020s και ακόμη μπορεί ελεύθερα να λέει την ιστορία χωρίς συνέπειες; Εκτός αν... λέω τώρα... η ιστορία ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ!  

Η ερμηνεία του Σκαλτσόνε Σπένσερ

Η γκόμενα, στην οποία κτίστηκε ο χαρακτήρας, πιθανόν να υπάρχει. Μάλλον καμιά γνωστή του θα ήταν, μάλλον τη ψηλογούσταρε κιόλας. Από ‘κει και πέρα, όλο το κόνσεπτ είναι μυθοπλασία και προϊόν της (σύμφωνα με δικές του αποκαλύψεις από το ‘08 έως το ‘22) ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗΣ σεξουαλικής του διαστροφής. Θεωρώ αυτονόητο λοιπόν, πως η εν λόγω κατάσταση αποτελεί αρρωστημένη φαντασίωση του και γι’ αυτό λοιπόν δημιούργησε την ιστορία, ως δικαιολογία για να την αναδεικνύει. Ο ίδιος μάλιστα, στο τέλος κάθε διήγησης του χιλιοειπωμένου αυτού μύθου, μόλις πέσει η αυτονόητη ερώτηση, αν θα προχωρούσε δηλαδή αυτός με τον στοματικό έρωτα, εννοείται πως λέει πάντα ναι. 


2. Ο μύθος με την ώριμη γειτόνισσα στο κάτω διαμέρισμα.

Εν ολίγοις

Όταν ήταν έφηβος, είχε μια ώριμη γειτόνισσα που του ζήτησε να της τρίψει την πλάτη γιατί είχε κοπεί το νερό και δεν μπορούσε να πλυθεί!

Ο μύθος αναλυτικά

Λογικά αρχές των 80s. Κόπηκε το νερό στο Ντεπώ. Στην ίδια πολυκατοικία, μένει μια γοητευτική γυναίκα στην ηλικία της μάνας του. Αυτός είναι μόνος στο σπίτι. Χτυπάει το κουδούνι. Ανοίγει την πόρτα και βλέπει την κυρία με την πετσέτα! Όχι δεν είναι σκηνή από τσόντα, είναι ιστορία που ο ίδιος διηγήθηκε with a straight face. Η γειτόνισσα πρέπει να πάει δουλειά και δεν μπορεί να πλυθεί. Συγκεκριμένα, δεν μπορεί να τρίψει και να ξεπλύνει την πλάτη της. Τώρα, γιατί δεν μπορεί, άγνωστο. Ο άντρας της λείπει απ’ το σπίτι. Ζητάει λοιπόν από ένα ορμονικά διαταραγμένο έφηβο να τη βοηθήσει! Αυτός κώλωσε και αρνήθηκε. Τέλος μύθου. 

Μια... μικρή απορία:

Ο ίδιος μας ενημέρωσε πως η γειτόνισσα δεν ήταν «ακριβώς φίλη» με τη μάνα του αλλά «γνωστή της που μιλούσαν». Πάμε λοιπόν να το σκεφτούμε λίγο. Είσαι εσύ μια παντρεμένη σαράντα-φευγάρα, που πολύ πιθανόν να έχεις παιδιά. Κόπηκε το νερό. Πρέπει να πας δουλειά. Τι κάνεις; Πόσα σενάρια μπορείς να σκεφτείς, μαζί με το αυτονόητο «απλά δεν κάνεις ντους», πριν καταλήξεις να ζητήσεις βοήθεια απ’ τον ψηλό-άγνωστο σε σένα δεκαοκτάχρονο στον πάνω όροφο;! Τι θα μπορούσε άραγε να πάει λάθος, αν όντως ανέβαινες πάνω ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΣΕΤΑ και του χτυπούσες την πόρτα για να σε τρίψει! Και ποιο μυαλό, πέραν αυτού ενός προβληματικού πιτσιρικά μυθομανή, θα μπορούσε να σκεφτεί πως μια τέτοια ιστορία θα έπειθε οποιονδήποτε. Ήμαρτον!     

Η ερμηνεία του Σκαλτσόνε Σπένσερ

Αρχικά, το γεγονός πως «κώλωσε» να εξυπηρετήσει τη γυναίκα είναι καθαρά για μας πείσει πως η ιστορία είναι αληθινή, με λίγα λόγια, να της δώσει αξιοπιστία. Πρόκειται για δημοφιλή τακτική ενός ΕΞΥΠΝΟΒΛΑΚΑ ψεύτη. Πάμε τώρα στην ουσία. Όπως φαίνεται, η μέρα που κόπηκε το νερό του έκανε εντύπωση. Προφανώς το σενάριο το εμπνεύστηκε εκείνο το απόγευμα μέσω κάποιου οικογενειακού περιστατικού ή συζήτησης. Θεωρώ επίσης την ύπαρξη της γυναίκας σχετικά πιθανή και όντως να επρόκειτο για γειτόνισσα στην ίδια πολυκατοικία. Τώρα, όλα τα άλλα είναι παραμύθι ΔΕΛΤΑ ΔΙΑΛΟΓΗΣ, πάμε λοιπόν παρακάτω.


3. Ο μύθος με την Τσέχα μοντέλο που έκανε βίζιτες για χόμπι! 

Εν ολίγοις

Μια Τσέχα φοιτήτρια, η σπάνια ομορφιά της οποίας άγγιζε παγκόσμιο status, όποτε ερχόταν Ελλάδα εργαζόταν ως πόρνη just for the thrill of it!

Ο μύθος αναλυτικά

Τον τρόπο δεν τον γνωρίζουμε, αλλά μέσω των «τρελών του κονέ» της δεκαετίας του ‘90, επισκέφθηκε μια νεαρή πόρνη εκ Τσεχίας (Πράγα να υποθέσω καθώς αμφιβάλλω αν γνωρίζει άλλη πόλη), η οποία εκτός από φοιτήτρια, εκδυόταν για σκοπούς αδρεναλίνης και συγκίνησης. Οι δύο τους, πέραν των επαγγελματικών τους συνευρέσεων, ανέπτυξαν και κοινωνικές ή φιλικές σχέσεις (ανάλογα με την εκδοχή), όπου έζησε από κοντά τον αχανή θαυμασμό των αντρών προς τη συγκεκριμένη πανέμορφη ξανθιά Θεά. Μάλιστα (σιγά που δεν θα ‘βαζε και κερασάκι), μεταξύ πολλών ματσωμένων μνηστήρων, ένας εφοπλιστής ήθελε να της αγοράσει ΣΠΙΤΙ και να την παντρευτεί! Τέλος μύθου. 

Μια... μικρή απορία:

Άντε πάλι στην απόπειρα εύρεσης λογικής στη φαντασία ενός προβληματικού και παθολογικού ψεύτη. Είσαι εσύ η Τσέχα αυτή γκόμενα. Νεαρή και τόσο όμορφη ώστε να μαγεύεις εφοπλιστές και ξέρω ‘γω πόσους άλλους κροίσους. Ωραία, το δέχομαι. Όπως και στον προηγούμενο μύθο, έτσι και τώρα, σου κάνω την ίδια ερώτηση. Πόσα ΓΑΜΗΜΕΝΑ σενάρια μπορείς να σκεφτείς περί αξιοποίησης των σεξουαλικών σου περιπετειωδών αναγκών, πριν καταλήξεις σ’ ένα διαμέρισμα της Θεσσαλονίκης να υποδέχεσαι τον τριαντάρη ΣΑΧΛΑΜΑ και τον κάθε άλλο ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ για να σε πηδήξει για δεκαπέντε χιλιάδες δραχμές; Όχι, πες μου, πόσα;! Σε ποιο Μόντε Κάρλο, σε τι κότερο, και τι πηδήματα πολυτελείας θα στόχευες πριν την υποτιθέμενη αυτή ΚΑΤΑΝΤΙΑ; Άντε, μην τρελαθούμε κιόλας.  

Η ερμηνεία του Σκαλτσόνε Σπένσερ

Αυτός καμιά τσόντα της Private θα είδε, κανένα κάστινγκ του Pierre Woodman, τότε με τις σούπερ Ουγγαρέζες / Σλοβάκες / Πολωνές που ένας θεός ξέρει που τις έβρισκε, και δημιούργησε τη συγκεκριμένη... Τσέχα φοιτήτρια. Για ακόμη μια φορά εντυπωσιάζει η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ της πρωταγωνίστριας. Πλέον για μένα είναι και η ΥΠΕΡΤΑΤΗ μέθοδος για να ξέρω πότε πουλά παπά και πότε όχι. Σκέψου το άλλωστε: Είχες την τιμή και δόξα να γνωρίσεις (και να πηδήξεις) τέτοια γκόμενα. Διηγήθηκες την ιστορία τριάντα και βάλε φορές. Μία... ΜΙΑ φορά ρε μαλάκα, δεν θα μας έλεγες πως την έλεγαν Μαρτίνα ή Πέτρα ή Ντομίνικα ή Ντενίσα; Τι; Θα την αναγνώριζε κανείς; Θα το μάθαινε η μαμά της;! ***Update 6/9/2022: Για κάποιον ΕΝΤΕΛΩΣ αδιευκρίνιστο και τυχαίο λόγο, ο αγαπημένος μας μυθοποιός, στην πιο πρόσφατη του αναφορά στον συγκεκριμένο μύθο, ανέφερε για πρώτη φορά το πολυπόθητο όνομα! Όλως παραδόξως, αυτό έγινε μόλις 33 μέρες ΑΦΟΥ κυκλοφόρησαν οι «Σαχλάμειοι Μύθοι» και όχι στα... 20 ΧΡΟΝΙΑ που προηγήθηκαν! Προφανώς, κατόπιν δικής του δημόσιας ομολογίας, η εν λόγω κοπελιά ονομάζεται Κρίστα!  


4. Ο μύθος με την Αμερικανό-Ελληνίδα τραβεστί που του τάισε χυλόπιτα! 

Εν ολίγοις

Μισή Αμερικάνα, μισή Ελληνίδα τραβεστί που φυσικά δεν «καταλαβαινόταν με τίποτα», τον έβλεπε μόνο σαν φίλο και έτσι δεν προχώρησαν σε... σχέση!  

Ο μύθος αναλυτικά

Μητέρα Καλιφορνέζα, πατέρας Έλληνας: Πολυπολιτισμικές πληροφορίες που μάθαμε για τη μυθική αυτή Αμερικανό-Ελληνίδα «κούκλα» τραβεστί, αλλά το ΟΝΟΜΑ της ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ παραμένει ΑΓΝΩΣΤΟ! Αυτός λοιπόν, όπως όλοι που την γνώριζαν, την καρά-γούσταρε. Σαφώς όμως, λόγω του ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ που τον διακατέχει, κατάφερε να την πλησιάσει όσο κανείς άλλος. Έλα όμως που η... κυρία τον έβλεπε μόνο φιλικά. Τον λέει λοιπόν: Να βγαίνουμε μαζί σινεμά, να μένεις σπίτι μου, να σου μαγειρεύω, να βλέπουμε ταινίες, αλλά ως εκεί! Ως εκεί λέμε! Τέλος μύθου. 

Μια... μικρή απορία:

Πρόσεξες ποτέ πως στις όσες αμέτρητες φορές μας διηγήθηκε αυτό το παραμύθι, ΠΟΤΕ δεν μάθαμε τι εξέλιξη είχε; Ανεξάρτητα πως ο ΑΧΡΕΙΑΣΤΑ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟΣ πρόλογος και η ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ επιλόγου είναι ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ χαρακτηριστικά της μυθοπλασίας, δεν σε παραξενεύει πως ποτέ, ΜΑ ΠΟΤΕ δεν μας ενημέρωσε αν όντως έμειναν φίλοι, αν πήγαν μαζί σινεμά, αν τον κάλεσε στο σπίτι της και ούτω καθεξής; Γιατί πάντα, ΜΑ ΠΑΝΤΑ η κασέτα να τελειώνει ΑΚΡΙΒΩΣ στο σημείο που του λέει «Ως εκεί!»;

Η ερμηνεία του Σκαλτσόνε Σπένσερ

Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου μύθου είναι πως ο μυθομανής αυτουργός του, εμπλέκει και το όνομα του Παπ σε κάθε διήγηση. Αυτό αρχικά με προβλημάτισε καθώς πρώτον, ο Παπ δεν λέει ψέματα και δεύτερον, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ η ιστορία αυτή να είναι αληθινή. Τι είναι δυνατόν να συμβαίνει τότε; Απλό. Η ιστορία στηρίζεται ΕΛΑΦΡΩΣ σε αληθινό πρόσωπο ΑΛΛΑ τον ίδιο παπά που τρώμε εμείς, τον έφαγε και ο Παπ. Και εξηγούμαι. Ενδεχόμενος, μια τραβεστί να εμφανίστηκε κάποτε στο διάβα τους. Ίσως να την είδαν μια φορά, ίσως δύο, κάτι τέτοιο. Το υπόλοιπο παραμύθι το πούλησε στον Παπ φρέσκο-φρέσκο, γνωρίζοντας πως δεν θα υπήρχε τρόπος να το επιβεβαιώσει ποτέ! Και έτσι, μπορεί πλέον να εντάσσει την ατάκα «Τη ξέρει και ο Παπ» προσφέροντας μ’ αυτόν τον τρόπο την απόλυτη αξιοπιστία στον μύθο, χωρίς όμως ο Παπ να ήταν παρών στην ουσία της ιστορίας! Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, πως ο ίδιος ο Παπ αποκάλυψε ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ το 2022 πως ο φίλος του παίρνει το τόσο και το κάνει... ΤΟΣΟ! Για να προσφέρω όμως και την ερμηνεία μου, υπενθυμίζω πως του πήρε είκοσι χρόνια να παραδεχθεί δημόσια πως πήγε («τριάντα φορές» μάλιστα) με τραβεστί. Μέχρι το 2021, το άφηνε αόριστο. Η vintage ιστορία αυτή λοιπόν, όπως και η ιστορία με τον παστουρμά, δημιουργήθηκε για να τον ίδιο λόγο: Να αποκαλύπτει κάτι με έμμεσο τρόπο, στην προκειμένη περίπτωση, πως τον ενδιαφέρουν σεξουαλικά οι τραβεστί.


5. Ο μύθος με τη φοιτήτρια στην Ιταλία και τα προφυλακτικά στις γλώσσες! 

Εν ολίγοις

Εικοσάχρονη φοιτήτρια, του ζήτησε μετά από έξοδο να φορέσουν προφυλακτικά στις γλώσσες τους για να μην κολλήσουν Κορονοϊό όταν φιληθούν!

Ο μύθος αναλυτικά

Όπως τα ανέφερα και στον «Δωδεκάλογο», αυτός έχει μια καλλονή μελαχρινή γειτόνισσα, νεαρή είκοσι χρονών, που σπουδάζει Ιστορία της Τέχνης στη Φλωρεντία. Τον Μάρτιο του 2020, με τα γεγονότα του Κορονοϊού στην Ιταλία, η τύπισσα επιστρέφει πίσω στο Ντεπώ. Συναντιέται λοιπόν με τον ΠΕΝΗΝΤΑΕΞΑΧΡΟΝΟ τότε Σαχλαμά και κανονίζουν νυχτερινό ραντεβού στο κέντρο. Τελειώνουν και η γκόμενα τον πάει σ’ ένα στενό όπου (δεν το πιστεύω πως το γράφω ξανά) βγάζει δύο προφυλακτικά απ’ την τσάντα της για να τα φορέσουν στις... ΓΛΩΣΣΕΣ τους πριν φιληθούν! Τέλος μύθου.  

Μια... μικρή απορία:

Άντε να τα πω ξανά: Αποδέχομαι, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, την ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΗ αυτή ιστορία, πως μια πιτσιρίκα δηλαδή φασώθηκε στο στενό με έναν φτωχομπινέ κουτσό παππού με προφυλακτικά στις γλώσσες! Ερωτώ όμως. Το ΟΝΟΜΑ της μας το είπε;! Τρελαθήκατε ρε παιδιά; Να δώσει την κοπελιά στεγνά στον αέρα; Για σκεφτείτε όμως λίγο τι πληροφορίες μας έδωσε γι’ αυτήν. Ηλικία, εμφάνιση, περιοχή που μένει, χώρα/πόλη που σπουδάζει και ΤΙ ΚΛΑΔΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ! Στην εποχή του Instagram ζούμε μάγκες. Ο γέρος αυτά δεν τα ξέρει. Στη δεκαετία του ‘90 ακόμη ζει, τότε που πετούσες τη μαλακία σου και δέουσα ιντερνετική επιμέλεια δεν μπορούσε να λάβει μέρος. Σήμερα όμως; Πόσοι λες να αναγνωρίσουν την τύπισσα ΑΜΕΣΩΣ βάσει λεπτομερούς περιγραφής; Οικογένεια, συγγενείς, φίλοι, γνωστοί, γείτονες, συμμαθητές, συμφοιτητές, ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ FOLLOWERS που θα ’χει... ένας, ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ δεν θα βρεθεί να δει την εκπομπή;! Σε πόσα δευτερόλεπτα ρε ΠΑΠΑΡΑ ΨΕΥΤΗ ΣΑΧΛΑΜΑ θα αποκαλυπτόταν η ταυτότητα της αν δεν ήταν προϊόν της βλακώδους φαντασίας σου; 

Η ερμηνεία του Σκαλτσόνε Σπένσερ

Αρχικά να αναφέρω πως ακόμη ΔΕΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΩ πως άνθρωπος με IQ πέραν του εικοσιεννέα μισό, εξιστόρησε τέτοια ιστορία, όχι μόνο κατά τη διάρκεια ζωντανής διαδικτυακής εκπομπής, αλλά και ανάμεσα σε τριανταμελές κοινό! Και ακόμη δεν πιστεύω πως ΚΑΝΕΙΣ από αυτούς, συμπεριλαμβανομένου και του ίδιου του Ραπτόπουλου, δεν σηκώθηκε για να του δώσει μια ΣΦΑΛΙΑΡΑ στην ΑΣΧΗΜΟΚΑΡΑΦΛΑ αλά Μπένυ Χιλ στο γεροντάκι! Έβλεπα την εκπομπή ζωντανά στο σπίτι και τραβούσα τα μαλλιά μου! Πιστεύω... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πιστεύω, πως ο τύπος έχει ΣΟΒΑΡΟ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΜΟ στο ψέμα και ΟΝΤΩΣ αδυνατεί να φιλτράρει ή και να ελέγξει τις μαλακίες που βγαίνουν απ’ το στόμα του! Πιστεύω επίσης ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ πως η ψυχική αυτή διαταραχή τον επηρέασε ουσιαστικά στη ζωή του και έπαιξε ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ρόλο και στη σημερινή του απομόνωση. Εν πάση περιπτώσει, πρόκειται ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ για τον αγαπημένο μου μύθο. Στη ΣΥΝΑΘΡΟΙΖΟΜΕΝΗ ιστορία της Ελληνικής τηλεόρασης, Trash TV με Εθνικό Σταρ και Μίστερ Μπούτια included, δεν ακούστηκε ΠΟΤΕ κάτι ανάλογο!


6. Ο μύθος με την ώριμη τουρίστρια που τον κάλεσε στο πλοίο για καφέ!

Εν ολίγοις

Αμερικανό-Ισραηλινή εξηντάρα τουρίστρια απ’ το κρουαζιερόπλοιο MS Europa, την οποία γνώρισε σ’ ένα μαγαζί σουβενίρ στο κέντρο, τον κάλεσε στην καμπίνα της στο πλοίο!

Ο μύθος αναλυτικά

Πρόκειται για τον μόνο μύθο που πέραν της λογικής, μπορώ και με ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ να αντικρούσω! Αυτός λοιπόν έπρεπε να κατέβει στο κέντρο για ένα μισάωρο για δουλειές. Ενώ βρισκόταν έξω από ένα δισκάδικο (υπάρχουν ακόμη δισκάδικα;) βλέπει στο διπλανό κατάστημα με αναμνηστικά μια εξηντάρα τουρίστρια, μισή Αμερικάνα, μισή Ισραηλινή, «ωραία γυναίκα», που πάνω στην κουβέντα του λέει πως ταξιδεύει με το πλοίο. Της προτείνει να πάνε για καφέ και αυτή του αντιπροτείνει να πάνε στην... ΚΑΜΠΙΝΑ της στο πλοίο! Αυτός αρνήθηκε γιατί φοβήθηκε πως το πλοίο θα ξεκινούσε σαν αυτός ήταν επιβιβασμένος! Τέλος μύθου.     

Μια... μικρή απορία:

Καθώς τον άκουγα να αφηγείται το παραμύθι, ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ διερωτήθηκα το αυτονόητο: Είναι δυνατόν να επιβιβαστεί κάποιος σε κρουαζιερόπλοιο ως φιλοξενούμενος ενός επιβάτη;! Τον ρώτησα λοιπόν στο chat (όπως και αρκετοί άλλοι) και αυτός μας απάντησε πως ΝΑΙ, ΜΠΟΡΕΙ, αρκεί να έχει... rapid test! ΑΜΕΣΩΣ λοιπόν ανοίγω καινούργιο tab, γκουγκλάρω, μπαίνω στο Facebook των Hi-Cruises, ιδιοκτήτρια εταιρεία του MS Europa, MS Europa 2 και των τριών Hanseatics, και τους στέλνω μήνυμα! Ήταν ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ να επιβεβαιώσω πως «Guests sailing on our cruises are STRICTLY not permitted to have visitors on board. This policy was implemented to improve our overall security program...» Η μόνη εξαίρεση γίνεται σε γάμους που λαμβάνουν μέρος στο πλοίο, αλλά γάμοι γίνονται MONO στο MS Europa 2, όχι σ’ αυτό που υποτίθεται θα επιβιβαζόταν ο Σαχλαμάς! Βλέπεις ρε παπάρα αστέ απ’ το Ντεπώ, τα social media ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ αποδεικνύονται ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΣΟΥ ΕΧΘΡΟΣ! Α, και να ρωτήσω κάτι ακόμη; Είσαι εσύ εξήντα χρονών γυναίκα, αρκετά εύπορη για να κάνεις κρουαζιέρες σε υπερπολυτελή κρουαζιερόπλοια. Τον κουτσό φαλακρό καημένο που φορά φανέλα μπάντας στα εξήντα του κι αν τον γυρίσεις ανάποδα θα πέσει ένα κολλημένο με σελοτέιπ κουπόνι για 2+1 Μπάρμπα Στάθης κοτομπουκιές παναρισμένες από ΑΒ Βασιλόπουλος, βρήκες να πάρεις μαζί σου στην καμπίνα;! Άλλος ΕΛΑΦΡΩΣ καλύτερος δεν βρέθηκε δηλαδή;!  

Η ερμηνεία του Σκαλτσόνε Σπένσερ

Βάζω το χέρι μου στη φωτιά πως τον μύθο τον δημιούργησε απλά βλέποντας το ρεπορτάζ για το κρουαζιερόπλοιο στην τηλεόραση. Ούτε στο κέντρο κατέβηκε, ούτε γυναίκα είδε για έμπνευση, τίποτα! Τα σκαρφίστηκε όλα καθώς έτρωγε πατατάκια για δείπνο ΟΛΟΜΟΝΑΧΟΣ στον καναπέ. Ο μύθος ακούστηκε πρώτη φορά στην εκπομπή 23/3/2022 και σε παροτρύνω να απολαύσεις το δωρεάν μάθημα αφήγησης παραμυθιού, το οποίο και περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία, ONE BY ONE, για αναγνώριση ενός μυθομανή. Από μορφασμούς, αμηχανία, χειρονομίες, ασάφειες, κλειστά μάτια, τσίτωμα, ανέβασμα παλμών, δομή και τρόπος διήγησης... ΟΛΑ! Μέχρι και πως το πρωινό του αποτελείτο από ΑΜΥΓΔΑΛΟΓΑΛΑ με ΚΟΡΝΦΛΕΗΚΣ το ανέφερε (με σκυμμένο το κεφάλι) στον ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ πρόλογό του! Πραγματικά, αξίζει να το δεις!


Α ΡΕ ΨΕΥΤΗ ΣΑΧΛΑΜΑ!!! ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΕΤΣΙ!!!


ΥστερόγραφοΗ οποιαδήποτε αναδημοσίευση του πιο πάνω είναι ΠΛΗΡΩΣ επιτρεπτή, σε οποιοδήποτε μέσο, χωρίς απαραίτητη την ονομαστική χρήση του πρωτουργού.

Αποποίηση ευθυνών: Εγώ, ο Σκαλτσόνε Σπενσερ, ΥΠΕΥΘΥΝΑ δηλώνω πως τα δοκίμια μου «Ο Δωδεκάλογος του Σαχλαμά» και «Σαχλάμειοι Μύθοι» γράφτηκαν παρακινημένα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ΚΑΛΑΙΣΘΗΤΟ & ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ που πρωτίστως απέκτησα μέσω της ΑΣΤΙΚΗΣ μου ανατροφής και κατ’ επέκταση λόγω της έκθεσης μου στον ΔΥΤΙΚΟ πολιτισμό και λόγω της επιρροής μου απ' τη μεταπτυχιακή μου ΛΟΝΔΡΕΖΙΚΗ μόρφωση. Παράλληλα όμως, στέλνω και τα θερμά μου ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ στον εισαγγελέα υπηρεσίας, αναφέροντας πως πέραν απ' το χιούμορ, ευγένεια, πνεύμα, μόρφωση, καλλιέργεια και προπάντων ΔΥΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ, διαθέτω και αποθηκευμένη video-συλλογή με ΟΛΑ τα απαραίτητα στοιχεία! Βάσει του υλικού που διαθέτω, μπορώ να στηρίξω διπλά, τριπλά και ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΟΛΑ όσα αναφέρω, τα οποία και συντάσσω κατόπιν ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΗΣ μελέτης και ανεξάρτητης ΝΟΜΙΚΗΣ επιμέλειας.

Comments

  1. 10/10 όπως πάντα φίλε.

    Σκέψου να τα κάνεις ένα βιντεάκι όλα αυτά με διάρκεια, ας πούμε, μιας ώρας.

    ReplyDelete
  2. Χθες στην Μαρμιτα live λεει "Πηγα στην αλυκη και μαζεψα αλατι" και μετα απο 1 λεπτο "Τι αλατι να μαζεψω?"

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ο Δωδεκάλογος του ΣΑΧΛΑΜΑ

Ο Τρωδεκάλογος του ΣΑΧΛΑΜΑ - 9/12 - Επαγγελματίας θύμα. Ο τραμπούκος που στο τέλος... τραμπουκίζεται!